Sala Suwnicowa
Bilety obejmują 2 koncerty tego samego dnia:
- 40 zł – ulgowe*
- 75 zł – super zniżka* na Kartę do Kultury
- 80 zł – bez zniżek
Zakupione bilety i karnety nie podlegają zwrotom.
Bilety ulgowe i zniżkowe są w sprzedaży wyłącznie w kasie Klubu Żak za okazaniem przed zakupem biletu ważnej legitymacji, Karty, Karnetu (1 bilet na 1 legitymację / 1 Kartę / 1 Karnet). Ulgowe bilety przysługują wyłącznie studentom studiów stacjonarnych i niestacjonarnych (licencjackich i magisterskich, do 26 roku życia), uczniom oraz emerytom i rencistom – za okazaniem aktualnej, właściwej legitymacji.
Niewykorzystane limity wejść na dany karnet po upływie terminu ważności przepadają. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
Zasady rezerwacji
Rezerwacje: kasa@klubzak.com.pl. Potwierdzone rezerwacje na koncerty, spektakle, filmy należy odebrać w ciągu 3 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (nieopłacone w terminie rezerwacje są anulowane). Nie przyjmujemy rezerwacji na ostatnie 20 miejsc na dany koncert/przedstawienie/ seans filmowy.
Zarezerwowane bilety są sprzedawane w cenie obowiązującej w dniu faktycznego wykupienia zarezerwowanych biletów.
Kasa czynna od 15:00 do 21:00, w soboty i niedziele od 16:00 lub 30 minut przed pierwszym seansem.
Kontakt: tel. 58 344 05 73 w.117 (w godz. pracy kasy), kasa@klubzak.com.pl
Zaumne – „Noctambulism”
Poznański producent Mateusz Olszewski, lepiej znany jako Zaumne, od 2016 roku zaznacza swoją obecność na polskiej scenie muzyki elektronicznej. Pomysł na powstanie projektu zrodził się w jednej z piwnic o frapującej akustyce, a do tego położonej pod poznańską starówką. Tam Zaumne debiutował. Niewiele później artysta wydał swoją pierwszą kasetę „Przeżycia”, o której wydawca, oficyna Magia, pisała tak: W jego „Przeżyciach“ jest dużo melancholii i rozmyślań, ale również lekkiego uśmiechu znad refleksji. Przede wszystkim jednak w „Przeżyciach” jest dużo przeżyć – które warto przeżyć, bo przynoszą bardzo dużo. Przeżyć”. Kolejnym krokiem było opublikowanie taśmy „Emo dub” (Czaszka Records, 2018) stworzonej pod wpływem techno i house’u z lat 90., katalogu Opal Tapes, kasetowych szumów lo-fi, rozmaitych hałasów i eksperymentów z ludzkim głosem.
Na fali dobrze przyjętych przez słuchaczy i krytyków wcześniejszych wydawnictw, Zaumne poszedł za ciosem wypuszczając w jednym roku dwie kasety: „Błysk” (-super-, 2019) i „Contact” (BAS.Kolektyw, 2019). Artysta mocno zaakcentował swoje zamiłowanie do wykorzystania konceptu ASMR (autonomous sensory meridian response) łącząc go z innymi gatunkami, takimi jak muzyka ambient, kolaż dźwiękowy, minimal techno, industrial, nagrania terenowe czy rozmarzony pop. Najnowsze albumy Zaumne to taśma „Dreams Of Teeth Falling Out” (Perfect Aesthetics, 2021) i EP-ka „Élévation” (Mondoj, 2021). Kontynuując swoje melancholijne opowieści parujące sennością, głębią, sypkim szumem i szepczącą wrażliwością. Minialbum „Élévation” to z kolei wielopłaszczyznowe, ale subtelne dzieło, abstrakcyjny kolaż, który jest zarówno urzekający, jak i wciągający. Słychać tam nawet fragmenty „Kwiatów Zła” Charlesa Baudelaire'a. „Élévation” zostało dostrzeżone nie tylko w Polsce, ale też za granicą – zbierając dużo pochlebnych słów. Jego kreacje dźwiękowe stawiają odbiorcę na rozdrożu snu i jawy, świata znanego i jeszcze nieznanego oraz tam, gdzie hipnoza odkleja się rzeczywistości.
Na 13. Dni Muzyki Nowej Zaumne przywiezie zupełnie premierowy materiał zatytułowany „Noctambulism” będący zbiorem kompozycji inspirowanych zaburzeniami snu – to ambientowe pętle uzupełnione wokalnymi relacjami osób śniących.
Wykorzystując tak samo gęsto teksturalny ambient, który sprawia, że tacy artyści jak Perila i Exael są bardzo ekscytujący, podobnie polski producent Zaumne wypełnił swoją nową EP-kę „Élévation” niesamowicie wciągającymi dźwiękami. (...) Zaumne znakomicie dopracował kompozycje zestawem ospałych tonów, zwiewnych melodii i delikatnie brzęczących nagrań terenowych. Wszystko to łączy się w coś, co jest zarówno bardzo intymne, jak i emocjonalne. (...) To dźwiękowy odpowiednik uwięzienia w środku podczas burzy, ale Zaumne jest tak przekonujący, że najprawdopodobniej nie będziesz czekać z niepokojem, aż niebo się rozpogodzi
Shawn Reynaldo (Pitchfork, Resident Advisor, First Floor).
WET należy do szczególnej kategorii ASMR – zmysłowość jest abstrakcyjna, otwarta na eksperymenty i mniej stereotypowa dla tego gatunku. Wydaje się, że chodzi o oddzielenie tego, co seksualne, od tego, co nieseksualne. Jak dotąd najpopularniejsze przesłanie WET, a „Élévation”, to połączenie uprzejmości: padający deszcz, szelest liści, szept, dzwonki.
Jason Parham (The Fader, Wired)
Tytuł wydawnictwa brzmi „Élévation”, a bazą nadal są te, cholernie dobre, silnie uzależniające szepty (ASMR). Coś, co powinno być chwilowym błyskiem, szybko wypalającą się nowością, u Zaumne trwa kolejny rok z rzędu i nawet na moment się nie nudzi. Wszystko za sprawą tego, co się za tymi szeptami dzieje
Jarek Szczęsny (Nowamuzyka.pl).
Do słuchania pewnie raczej wieczorem niż rano, gdy piszę te słowa, choć dźwięki wody i deszczu brzmią też znajomo. A to, co bliskie, włącznie z nagraniami terenowymi realizowanymi gdzieś w otoczeniu miejsca zamieszkania artysty, daje tu okazję do oderwania od rzeczywistości. Bardzo zresztą skutecznego
o „Élévation” Bartek Chaciński (Polifonia.pl)
Ale Hop / Why Is It They Say A City Like Any City?
Alejandra Cárdenas Pacheco zaczynała od gry na gitarze w indierockowym Las Amigas De Nadie w rodzimym Peru, ale w 2012 - podczas rezydencji na Red Bull Music Academy New York - dostała możliwość zaprezentowania swoich rozleglejszych zainteresowań dźwiękowych podczas solowego występu pod szyldem Boiler Room i od tego czasu podąża ścieżką eksperymentów. Łączy zaskakujące techniki gry na gitarze - w niczym nieprzypominające muzyki rockowej - z dronami, tajemniczą aurą, nagraniami terenowymi i ambientowymi tłami, a także z badaniami nad dźwiękiem prowadzonymi na poziomie akademickim.
"»Why Is It They Say A City Like Any City?« jest odpowiednio wszechstronnym i polifonicznym wydawnictwem - często w tych dźwiękowych kolażach wykorzystywane są nasycone subtelnymi rytmami głosy, łączą konkretne dźwięki z abstrakcyjnymi hałasami. Albumy Ale Hop zawsze były połatane z przeróżnych materiałów, ten jest nim jeszcze bardziej, ale talent do wydobywania psychodelicznych napięć z organicznych dźwięków zapewnia mu spójność" - tak najnowszy album rezydującej obecnie w Berlinie artystki opisał Kristoffer Cornils z niemieckiego Musik Express.
Dzieląca życie pomiędzy dwoma kontynentami artystka w dobie pandemii musiała zmierzyć się z przymusowym bezruchem i to właśnie on stanowi tematyczny fundament "Why Is It They Say A City Like Any City?". "Mimo coraz większy zasobów technologicznych, dzięki którym odległości wydają się coraz mniejsze, stymulowana bliskość w przestrzeni cyfrowej jest zaledwie pustym ciałem, stanem niepewności, płaską powierzchownością niezdolną do zastąpienia doświadczenia relacji z drugą osobą" - tak Ale Hop opisała towarzyszące jej w trakcie pandemii odczucia, ale w nowych realiach przesłanie stojące za albumem wcale nie osłabło, a jego sceniczne wydanie przechodzi nieustanne przeobrażenia.
Relacje z koncertów: facebook.com/DniMuzykiNowej
Zakupione bilety i karnety nie podlegają zwrotom.
Bilety ulgowe i zniżkowe są w sprzedaży wyłącznie w kasie Klubu Żak za okazaniem przed zakupem biletu ważnej legitymacji, Karty, Karnetu (1 bilet na 1 legitymację / 1 Kartę / 1 Karnet). Ulgowe bilety przysługują wyłącznie studentom studiów stacjonarnych i niestacjonarnych (licencjackich i magisterskich, do 26 roku życia), uczniom oraz emerytom i rencistom – za okazaniem aktualnej, właściwej legitymacji.
Niewykorzystane limity wejść na dany karnet po upływie terminu ważności przepadają. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
Zasady rezerwacji
Rezerwacje: kasa@klubzak.com.pl. Potwierdzone rezerwacje na koncerty, spektakle, filmy należy odebrać w ciągu 3 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (nieopłacone w terminie rezerwacje są anulowane). Nie przyjmujemy rezerwacji na ostatnie 20 miejsc na dany koncert/przedstawienie/ seans filmowy.
Zarezerwowane bilety są sprzedawane w cenie obowiązującej w dniu faktycznego wykupienia zarezerwowanych biletów.
Kasa czynna od 15:00 do 21:00, w soboty i niedziele od 16:00 lub 30 minut przed pierwszym seansem.
Kontakt: tel. 58 344 05 73 w.117 (w godz. pracy kasy), kasa@klubzak.com.pl
Zaumne – „Noctambulism”
Poznański producent Mateusz Olszewski, lepiej znany jako Zaumne, od 2016 roku zaznacza swoją obecność na polskiej scenie muzyki elektronicznej. Pomysł na powstanie projektu zrodził się w jednej z piwnic o frapującej akustyce, a do tego położonej pod poznańską starówką. Tam Zaumne debiutował. Niewiele później artysta wydał swoją pierwszą kasetę „Przeżycia”, o której wydawca, oficyna Magia, pisała tak: W jego „Przeżyciach“ jest dużo melancholii i rozmyślań, ale również lekkiego uśmiechu znad refleksji. Przede wszystkim jednak w „Przeżyciach” jest dużo przeżyć – które warto przeżyć, bo przynoszą bardzo dużo. Przeżyć”. Kolejnym krokiem było opublikowanie taśmy „Emo dub” (Czaszka Records, 2018) stworzonej pod wpływem techno i house’u z lat 90., katalogu Opal Tapes, kasetowych szumów lo-fi, rozmaitych hałasów i eksperymentów z ludzkim głosem.
Na fali dobrze przyjętych przez słuchaczy i krytyków wcześniejszych wydawnictw, Zaumne poszedł za ciosem wypuszczając w jednym roku dwie kasety: „Błysk” (-super-, 2019) i „Contact” (BAS.Kolektyw, 2019). Artysta mocno zaakcentował swoje zamiłowanie do wykorzystania konceptu ASMR (autonomous sensory meridian response) łącząc go z innymi gatunkami, takimi jak muzyka ambient, kolaż dźwiękowy, minimal techno, industrial, nagrania terenowe czy rozmarzony pop. Najnowsze albumy Zaumne to taśma „Dreams Of Teeth Falling Out” (Perfect Aesthetics, 2021) i EP-ka „Élévation” (Mondoj, 2021). Kontynuując swoje melancholijne opowieści parujące sennością, głębią, sypkim szumem i szepczącą wrażliwością. Minialbum „Élévation” to z kolei wielopłaszczyznowe, ale subtelne dzieło, abstrakcyjny kolaż, który jest zarówno urzekający, jak i wciągający. Słychać tam nawet fragmenty „Kwiatów Zła” Charlesa Baudelaire'a. „Élévation” zostało dostrzeżone nie tylko w Polsce, ale też za granicą – zbierając dużo pochlebnych słów. Jego kreacje dźwiękowe stawiają odbiorcę na rozdrożu snu i jawy, świata znanego i jeszcze nieznanego oraz tam, gdzie hipnoza odkleja się rzeczywistości.
Na 13. Dni Muzyki Nowej Zaumne przywiezie zupełnie premierowy materiał zatytułowany „Noctambulism” będący zbiorem kompozycji inspirowanych zaburzeniami snu – to ambientowe pętle uzupełnione wokalnymi relacjami osób śniących.
Wykorzystując tak samo gęsto teksturalny ambient, który sprawia, że tacy artyści jak Perila i Exael są bardzo ekscytujący, podobnie polski producent Zaumne wypełnił swoją nową EP-kę „Élévation” niesamowicie wciągającymi dźwiękami. (...) Zaumne znakomicie dopracował kompozycje zestawem ospałych tonów, zwiewnych melodii i delikatnie brzęczących nagrań terenowych. Wszystko to łączy się w coś, co jest zarówno bardzo intymne, jak i emocjonalne. (...) To dźwiękowy odpowiednik uwięzienia w środku podczas burzy, ale Zaumne jest tak przekonujący, że najprawdopodobniej nie będziesz czekać z niepokojem, aż niebo się rozpogodzi
Shawn Reynaldo (Pitchfork, Resident Advisor, First Floor).
WET należy do szczególnej kategorii ASMR – zmysłowość jest abstrakcyjna, otwarta na eksperymenty i mniej stereotypowa dla tego gatunku. Wydaje się, że chodzi o oddzielenie tego, co seksualne, od tego, co nieseksualne. Jak dotąd najpopularniejsze przesłanie WET, a „Élévation”, to połączenie uprzejmości: padający deszcz, szelest liści, szept, dzwonki.
Jason Parham (The Fader, Wired)
Tytuł wydawnictwa brzmi „Élévation”, a bazą nadal są te, cholernie dobre, silnie uzależniające szepty (ASMR). Coś, co powinno być chwilowym błyskiem, szybko wypalającą się nowością, u Zaumne trwa kolejny rok z rzędu i nawet na moment się nie nudzi. Wszystko za sprawą tego, co się za tymi szeptami dzieje
Jarek Szczęsny (Nowamuzyka.pl).
Do słuchania pewnie raczej wieczorem niż rano, gdy piszę te słowa, choć dźwięki wody i deszczu brzmią też znajomo. A to, co bliskie, włącznie z nagraniami terenowymi realizowanymi gdzieś w otoczeniu miejsca zamieszkania artysty, daje tu okazję do oderwania od rzeczywistości. Bardzo zresztą skutecznego
o „Élévation” Bartek Chaciński (Polifonia.pl)
Ale Hop / Why Is It They Say A City Like Any City?
Alejandra Cárdenas Pacheco zaczynała od gry na gitarze w indierockowym Las Amigas De Nadie w rodzimym Peru, ale w 2012 - podczas rezydencji na Red Bull Music Academy New York - dostała możliwość zaprezentowania swoich rozleglejszych zainteresowań dźwiękowych podczas solowego występu pod szyldem Boiler Room i od tego czasu podąża ścieżką eksperymentów. Łączy zaskakujące techniki gry na gitarze - w niczym nieprzypominające muzyki rockowej - z dronami, tajemniczą aurą, nagraniami terenowymi i ambientowymi tłami, a także z badaniami nad dźwiękiem prowadzonymi na poziomie akademickim.
"»Why Is It They Say A City Like Any City?« jest odpowiednio wszechstronnym i polifonicznym wydawnictwem - często w tych dźwiękowych kolażach wykorzystywane są nasycone subtelnymi rytmami głosy, łączą konkretne dźwięki z abstrakcyjnymi hałasami. Albumy Ale Hop zawsze były połatane z przeróżnych materiałów, ten jest nim jeszcze bardziej, ale talent do wydobywania psychodelicznych napięć z organicznych dźwięków zapewnia mu spójność" - tak najnowszy album rezydującej obecnie w Berlinie artystki opisał Kristoffer Cornils z niemieckiego Musik Express.
Dzieląca życie pomiędzy dwoma kontynentami artystka w dobie pandemii musiała zmierzyć się z przymusowym bezruchem i to właśnie on stanowi tematyczny fundament "Why Is It They Say A City Like Any City?". "Mimo coraz większy zasobów technologicznych, dzięki którym odległości wydają się coraz mniejsze, stymulowana bliskość w przestrzeni cyfrowej jest zaledwie pustym ciałem, stanem niepewności, płaską powierzchownością niezdolną do zastąpienia doświadczenia relacji z drugą osobą" - tak Ale Hop opisała towarzyszące jej w trakcie pandemii odczucia, ale w nowych realiach przesłanie stojące za albumem wcale nie osłabło, a jego sceniczne wydanie przechodzi nieustanne przeobrażenia.
Relacje z koncertów: facebook.com/DniMuzykiNowej