Sala Suwnicowa
35 zł - bez zniżek 25 zł - karta do kultury*, bilet ulgowy*, karta tancerza* |
Kasa czynna od 15:00 do 21:00, w soboty i niedziele od 16:00 lub 30 minut przed pierwszym seansem.
Kontakt: tel. 58 344 05 73 w.117 (w godz. pracy kasy), kasa@klubzak.com.pl
Co jest stawką dla ciał splecionych z technologią? Jakie są możliwości metaforycznych koncepcji myśli i praktyki cyborga? Jakie są możliwości metaforycznych ciał cyborga? Czy wszyscy jesteśmy już cyborgami?
Projekt taneczny pt. "Manifest Cyborga" zainspirowany został esejem autorstwa Donny Haraway o tym samym tytule, w którym autorka porusza m.in. kwestie tożsamości i hybrydalności.
Cyborg zmetaforyzowany przez Haraway jako istota graniczna, pojawia się na skrzyżowaniu kultury popularnej, nauki, technologii, medycyny i innych dziedzin. Stanowi on nie tylko technologiczny konstrukt, ale także odzwierciedlenie płynnej i niejednoznacznej natury ludzkiej.
Relacje miedzy organizmem, a technologią można ująć w kategorii "wojny granicznej", gdzie ciało jest przedłużane, uwikłane, zdominowane, poddane presji. Stawką w wojnie granicznej są terytoria produkcji, reprodukcji i wyobraźni, a także autonomia i indywidualna podmiotowość. Ciało zderzone z technologią zaczyna się z nią asymilować i poprzez nią wyrażać, jednocześnie zostaje narzucone mu tempo, którego rytm nie sprzyja kontemplacji.
Kasa czynna od 15:00 do 21:00, w soboty i niedziele od 16:00 lub 30 minut przed pierwszym seansem.
Kontakt: tel. 58 344 05 73 w.117 (w godz. pracy kasy), kasa@klubzak.com.pl
Co jest stawką dla ciał splecionych z technologią? Jakie są możliwości metaforycznych koncepcji myśli i praktyki cyborga? Jakie są możliwości metaforycznych ciał cyborga? Czy wszyscy jesteśmy już cyborgami?
Projekt taneczny pt. "Manifest Cyborga" zainspirowany został esejem autorstwa Donny Haraway o tym samym tytule, w którym autorka porusza m.in. kwestie tożsamości i hybrydalności.
Cyborg zmetaforyzowany przez Haraway jako istota graniczna, pojawia się na skrzyżowaniu kultury popularnej, nauki, technologii, medycyny i innych dziedzin. Stanowi on nie tylko technologiczny konstrukt, ale także odzwierciedlenie płynnej i niejednoznacznej natury ludzkiej.
Relacje miedzy organizmem, a technologią można ująć w kategorii "wojny granicznej", gdzie ciało jest przedłużane, uwikłane, zdominowane, poddane presji. Stawką w wojnie granicznej są terytoria produkcji, reprodukcji i wyobraźni, a także autonomia i indywidualna podmiotowość. Ciało zderzone z technologią zaczyna się z nią asymilować i poprzez nią wyrażać, jednocześnie zostaje narzucone mu tempo, którego rytm nie sprzyja kontemplacji.